Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söt ponny!

Malin följde med mig hem efter skolan idag så jag kunde färga hennes hår! Käkade toast när vi kom hem sedan satte jag igång att lägga i färgen i hennes hår. La mig på soffan när det var klart och då var det ju kört! Jag somnade ju på en gång... Stackars Malin som åkte hem för att jag låg på soffan och var tråkig! Sorry vännen!

Åkte till stallet ett tag efter hon hade åkt hem. Timpen fick sin nya grimma idag och gudars vad snygg han blev! Dock är han alltid snygg! Försökte få bort lite päls från honom då han lossar hur mycket som helst, spelade ingen roll hur mycket jag borstade. Sedan var det DIV 1 möte och vi kom överrens om vad för jacka vi ska ha. Blir en rööööd, hihih snyggaste färgen :D Blev lite snack om träningar och tävlingar så snart syns vi på tävlingsbanorna igen!


Kommentarer
Postat av: Malin Olenius

Jag åkte hem och sov på soffan efteråt så jag va lika trött som dig ;) haha tack för hjälpen!

2011-03-18 @ 23:00:34
URL: http://malinolenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback