Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Who's gonna save the world tonight?

Sitter och väntar på att min kärleksflicka Linnéa ska komma hit och förhoppningsvis göra mig sällskap ett tag! Även idag känner jag mig hur seg som helst och inte är det så fint väder ute idag heller. Tycker att solen kan komma hit snart!
Måste upp till frisören idag också för att beställa löshår till bröllopet. Var in där igår men då var min frisör ledig så får ta det idag istället. Ska med Linnéa till stallet vid sex också då hon ska dressyrträna, sen drar vi ut till Malin. Käka lite mat, snacka massa skit och trängas alla tre i sängen. Mysigt!
Kommer nog bli en bra det det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback