Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Var tog det fina vädret vägen?

Jag är trött på det trista och gråa vädret som har varit här i för många dagar. Var tog solen vägen? Det är ju ändå sommar och då ska det vara sol! Antar att man måste vänta till nästa vecka innan solen kikar fram! Skitväder!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle behöva åka upp till frisören men jag vet inte om jag orkar det. Städa skulle också behövas! Det enda som jag vet att jag ska göra är att åka till stallet. Ska frisera ponnyn som ser ut som en skogsmulle och sen ska vi hoppa! Känns som att det behövs eftersom jag ska tävla i helgen!

Magen kurrar så jag tror det kanske är läge att äta lite frukost ;)

Ett STORT grattis till världens bästa Sandra som fyller år i dag! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback