Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Satan i gatan

Nää, om man skulle ta tag i den här dagen och börja fixa med hästarna så man blir klar inte allt för sent. Har hand om Toppen, Rio, Ursulla och Simon. De tre förstnämda ska ridas sedan får jag se om jag hittar på något med lillkillen :) Får nog hjälp av Sarah att rida en häst också, troligtvis så rider hon Rio och jag Ursulla.
Ska iaf iväg och rida Toppen först i värmen. Kommer nog dö lite smått :)
Dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback