Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Turen är på min sida idag!

Ganska glad och överraskad man blir när man loggar in och ser i en kommentar att man har vunnit en bloggtävling! Jag brukar aldrig ha turen att vinna men är med för skojs skull. Men idag gick det hela vägen och det jag vann idag var ett par lösögonfransar! Det är alltid kul att vinna ;D

Hon som hade tävlingen heter Lovisa och jag tycker ni ska kika in på Lovisas blogg! Hon är en härlig tjej och hennes blogg är kanon! :)


Snart är dom mina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback