Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjuk kväll!

Kan ju inte säga annat än att gårdagen och natten var grym. Länge sedan det var så mycket äventyr! Tänker inte gå in på detaljer men det är ett minne som sent kommer glömmas!

Är skapligt trött och hungrig för tillfället. Hoppas att maten snart är klar för annars avlider jag!
Ont i tån har jag också efter att jag slog i den i tröskeln till badrummet. Gjorde sjukt ont och tån är nu en aning lila. Men det var mellantån som jag slog i, hur jag nu lyckades med det? Jag lyckas med det mesta!

I morgon ska jag följa med Ronja på tävling, sedan ser vi vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback