Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Rensning

Dagen idag har inte bjudit på något speciellt. Jag fick för mig att jag skulle rensa bland alla mina kläder i garderoberna, vilket var en bra idé. Blev en hel sopsäck med kläder i som jag inte använder. Alla kläder jag använder ligger alltid i tvättstugan så det är inte ofta jag använder något från garderoben eller stoppar in alla kläder där. Men det har jag gjort idag och det blev proppfullt, men ändå tycker jag att man inte har nå kläder att använda! Samtidigt som det blev fint i mina garderober så blev det genast mycket snyggare i tvättstugan där jag hade kläder mest överallt. Men nu ser det ju ganska fint ut iaf!
Ska plocka ihop lite mer i tvättstugan i morgon, dammsuga och torka golvet på mitt rum i morgon. Sedan ska jag rida Toppen i morgon också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback