Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Regn och lite mer regn

Följde med Olivia hem igår kväll och spenderade natten där, underbart! Vi har inte gjort något specillet utan bara haft det bra. Åkte hem vid tre och då var det bara att åka till stallet på en gång. Hade hand om både Rio och Tösen. Såklart skulle det börja regna också så jag var tvungen att rida två ridpass i regn. Frös rätt mycket på slutet och jag fryser fortfarande så jag ska hoppa in i en varm dusch nu hade jag tänkt!

I morgonbitti ska jag till frisören och det ska bli sjukt underbart. Blir klippning, färgning, slingning och hela köret. Åhhh, sjukt nice!


RIO! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback