Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pysslig tjej!

Idag är jag på städ och pyssel humör! Tvättar för fullt och har fortsatt fixa med mina kläder! Åker snart till stallet och rider en sväng på Toppen, sedan åker jag med Olivia ut till Hamre och pussar på min bebis!
Sedan ska jag hem och fortsätta tvätta, städa på mitt rum och så ska jag nog sätta upp min spegel och sätta fast rosetterna också!


Saknar dig finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback