Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Oglad tjej

Jag vet att jag bara förstör för mig själv, men ändå fortsätter jag? Jag vet att jag bara mår dåligt över det jag gör, men jag kan inte sluta. Jag borde ha slutat för länge sedan och glömt allt. Lagt allt bakom mig och blickat framåt. Hur mycket jag än vill och försöker så är det inte lätt. Jag kan inte. Blir så trött på mig själv att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Vore så mycket enklare om man kunde knäppa med fingrarna och så var allt glömt.
Fan det skulle inte bli såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback