Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyklippt tjej

Hade inga problem med att gå upp i morse även fast det var rätt tidigt. Skulle ju till frisören så var nemas problemas att kliva ur sängen. Var hos frisören klockan nio och gick därifrån vid tolv. Klippte mig, slingade håret och fixade ögonbrynen och det var behövligt alltihopa! Skulle bara klippa det som var slitet och det var tydligen en hel del för mitt hår är superkort just nu. Tunt är det också men jag antar att jag kommer vänja mig om ett tag för det är ju alltid lite ovant i början när man är nyklippt. Är ju även ljusare i håret nu vilket känns skönt då det är sommar nu och då vill jag vara ljusare i håret.
Måste skaffa löshår till mammas bröllop om jag ska kunna göra något med mitt hår så jag ska gå in och fixa det i morgon hade jag tänkt. Vill ha lockigt hår då och skulle jag locka det nu så skulle mitt hår sluta vid axlarna och det skulle inte vara snyggt, så det behövs nog lite längre hår till det.
Älskar doften på nyklippt och färgat hår!

Har tyvärr ingen bild på hur jag ser ut i håret så det får bli en gammal bild!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Det var ett tag sen ...

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2011-06-16 @ 09:26:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback