Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Midsommar!

Har haft en mycket trevlig midsommar. Gårdagen började med att jag och Linnéa åkte runt på stan lite för att leta på lite saker som vi behövde till kvällen. Sedan brummade vi iväg på mopeden för att plocka massvis av blommor så vi kunde binda oss en varsin krans. Dom blev mycket snygga! Började fixa oss lite grann för att dra till Linnéas släkt och käka lite gott innan vi drog vidare. Kvällen och natten blev bättre än vad jag trott!

Idag vaknade vi vid tolv och ingen av oss orkade göra något. Så det blev mest att inte göra någonting. Tog en promenad till hennes pappa och tillbaka, sedan käkade vi glass och jordgubbar. Mums!
Åkte hem vid tre och jag var rastlös så jag åkte till stallet en sväng och pysslade med Simon :) Sedan blev det att åka hem och duscha och fixa sig lite för att åka på lite trevligheter. Åkte till Säter och kikade lite och det var galet mycket folk där. Blev ju inte lite sugen på att gå ner i dalen jag med!
Men men, kvällen var trevlig ändå!

Galet trött tjej så jag ska nog ta och sova nu hade jag tänkt :)


Hade lite tröjproblem, så jag drog på mig linnéas snygga tröja och tyckte jag var redo!


Tre girls, redo för att dra ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback