Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kul väder

Regnet bra öser ner! Är det såhär sommaren ska vara? Tycker det har varit alldeles för mycket regn, så det är dags att solen kommer fram. Men det får regna idag om det är fint i morgon. Men det tvivlar jag på att det kommer vara.

Gårdagen var hur seg som helst. Jag, Linnéa och Malin låg och sov till strax efter ett innan vi gick upp. Åt mat och tittade på Pretty woman, sedan åt vi marängsviss. Åkte till mamma en sväng efter jag kommit hem. Var där och häckade hela kvällen.

Magen kurrar så jag ska gå och fixa lite mat nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback