Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hästvecka

Idag börjar min otroligt hästiga vecka! Inte för att dom andra veckorna inte är hästiga men ;p
Idag har jag hand om Toppen som jag ska rida med sällskap av Julia :) Har hand om honom även i morgon och på onsdag.
Har hand som Tösen som vanligt på tisdag och fredag.
Rio har jag hand om från onsdag till söndag.
Sen har jag hand om Ursulla och Simon från idag eller i morgon tills på söndag.
Så jag har fullt upp i hela veckan med att rida och pyssla. Kommer nog bli bra :D


Toppen :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jo jag tänkte på det också, ändrar det sen då ;D

2011-06-27 @ 12:59:22
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback