Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

Jag hade tänkt att jag skulle gå upp i tid i morse för att hinna städa lite innan jag skulle åka till stallet. Men jag stängde av väckarklockan i sömnen som jag brukar göra och vaknade för inte så länge sen. Nu sitter jag som en hösäck här i soffan och orkar inte göra någonting. Inte blir det ju bättre av att det regnar ute och jag ska hämta Linnéa om en timme för att åka och rida. Känns ju peppande när det regnar, men vi får hoppas att det slutar regna! Men vi har ju trotsat regnet förut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback