Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snorig tjej!

Såklart när man kommer hem från semestern och börjar jobba så ska man bli förkyld. Jobbigt värre! Inte så kul att jobba när man måste gå och snyta sig hela tiden. Men får hoppas att det går över snart!

Idag har jag varit i Falun och testat bröllopsklänningen tills i helgen och köpte även skor. Blev en vända till i Faluns alla skoaffärer innan jag hittade ett par skor som dög. Petig tjej ;)
När vi var klara i Falun var det bara att åka hem och jobba!
Har bara degat i soffan sen jag slutade jobbet och snart ska jag väl gå och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback