Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Olala fredag

Då var det bara fyra jobbtimmar kvar tills man får semester i två veckor. Ska bli så grymt skönt och jag ska njuta av varenda sekund! För det är mina sista lediga veckor på det här lovet, sedan är det jobb som gäller fram till skolan börjar! Inte kul direkt, men får väl tänka på ala pengar jag får :)

Jobbade till sex idag, sedan åkte jag hem och böt om innan jag häntade upp Linnéa för att åka till stallet. Hon var hoppsugen idag så det blev lite markarbete med Tösen eftersom hon inte får hoppa. Tog vanliga bettet idag och det skulle jag inte gjort för satans så stark hon blev! Markarbetet gick inte bra så jag red dressyr istället och hon blev superfin på slutet! Svettig och trött häst, precis det jag ville ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback