Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I morgon far vi!

Läge att packa väskan kanske om vi åker i morgon? Ja! Orkar jag? Nej. Göra det i morgon och stressa arslet av sig och glömma hälften? Ja. Så får det bli!
I morgon drar vi neråt i landet. Ska ner till skåne och över till danmark, sedan kanske till tyskland. Det kommer blir en helt awesome vecka eftersom min bästa Linnéa ska med! :D :D :D Happyface på det. Det kommer bli gaaaaalet!

Blir att gå upp tidigt i morgon och infinna sig i stallet klockan åtta för att måla lite. Gäsp! Då kanske man ska lägga sig och sova nu då! Ah, eller iaf snart ;) Ska försöka hinna med att rida Rio en sväng i morgon också, för jag kommer ju inte få rida på en hel vecka! Får se vad jag hinner med!


Världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Awesome! Låter kul! :D

2011-07-17 @ 09:40:04
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback