Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

En tripp till Gävle

MMMMMMMM! Här sitter jag och smaskar på en utsökt hallonpaj som jag har gjort. Satan i gatan så gott det är! Idag har jag varit i Gävle i stort sätt hela dagen. Gått och kikat i massa affärer men hade inga pengar så det blev inget handlat. Var in en sväng på hööks i valbo också men hittade ingenting där heller.
I morgon bär det av till Västerås så får se om jag hittar på något där istället.
När jag kom hem idag så åkte jag till stallet för att ge Marie våra hinderförslag vi hade så vi kan börja måla bommar. Jag och Marie kom överrens om hur vi skulle måla bommarna till de olika hinderna så jag tror att det kommer bli superbra! Börjar fixa med bommarna på fredag! Kul att måla och fixa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback