Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Brum brum

Igår övningskörde jag för första gången och satan i gatan vad skoj det var! Inga problem alls, men då körde jag med automat. Tror det blir lite svårare när man ska växla och hålla på. Men jag är naturbegåvning på att köra bil så det kommer nog inte bli några problem ;) Tjejen med självförtroende! haha.
Får se om jag kör något idag också ;)




I've been crushed, beaten down
Still I'm hopelessly in love

Kommentarer
Postat av: linnéa

AVIS JAG BLIR , :D

2011-07-03 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback