Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bästa

Började måla bommar igår och det kommer ju ta ett tag att måla 40 bommar när all färg ska målas två gånger. Men det kommer bli kalassnyggt när det är klart!
Började vid klockan ett och kom hem efter fem.
Åkte till Sarah som var sällskapssjuk och sov även kvar där. Skönt att prata av sig lite! Var ganska jobbigt att gå upp i morse. Hade hellre legat kvar i sängen och sovit!
Var i stallet till tio och vi hade målat klart på en timme. Duschade när jag kom hem och sedan åkte vi till morfar och grattade honom. När vi kom hem igen så åkte jag till stallet och red bästa Rio! Hade nya ridbyxorna på mig och dom var sköna att rida i, men det var snorhalt med rios sadel. Så jag kommer inte använda dom nå mer när jag rider han iaf. Måste införskaffa mig ett par nya helskodda ridbyxor!













Såhär ser det ut ibland också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback