Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävlingstermin

Har suttit rätt länge nu och fixat en tävlingstermin på dom tävlingar jag vill åka på innan sommaren. Ska lämna in den till ridlärarna så vi kan planera lite. Satt och jäklades med dokumentet i början för det vill inte som jag ville. Men tillslut började vi samarbeta och resultatet blev grymt!
Det blev en hel del tävlingar och förhoppningsvis blir den första om lite mer än två veckor. Håller alla tummar för att det blir så!

Tror att sängen vill ha sällskap nu! Sitter här och gäspar som en galning, så det är väl lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback