Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stallet nästa!

Äntligen var spanskaprovet över! Vilken lättnad. Kändes väl helt okej fast kommer nog inte få ett vg som jag hoppas. Möjligtvis några poäng ifrån som förra gången. Nej, nu ska jag inte tänka negativt. Det kommer ha gått bra och jag får det betyg jag vill. Man kan ju hoppas iaf!
Nu är det bara idrottsprovet som väntar på tisdag sedan har vi inga mer prov inplanerade!

Om man skulle ta och byta om till stallkläder då!? Min skjuts kommer om 10 minuter så det är väl lika bra! Spännande att se vilken jag får rida idag! Hoppas självklart på min bebis, annars vill jag ha Bonna. Det visar sig :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

sv; Nämen just det!:) men den där frisyren var inte alls tokig heller:D vad mysigt med ridning, har snart inte ridit på ett år! :(

2011-01-13 @ 19:34:03
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback