Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Smaskens!

Var ju grymt sugen på gino igår men vi hade inga ingredienser till det hemma. Men jag SKULLE ha det, så jag och Malin traskade till affären och köpte massa frukt. Gjorde gino när vi kom hem och gud så gott det var. Love it!



Något annat gott jag nyss åt är anka. Pappa lagade det igår och det blev mat över så jag åt det nu och det var gott. Smakade som vanligt kött tyckte jag!
Någon mer som har ätit anka? :)


Kommentarer
Postat av: J&E

Hej! Vi har just nu en bloggsvarstävling på våran blogg där du kan vinna en bloggsvar och en länkning i en vecka. Imorgon dras en vinnare! Kika gärna in på vår blogg om du är intresserad! Om inte, förlåt!

Kram!



2011-01-06 @ 19:26:45
URL: http://eochjplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

mums!

2011-01-08 @ 14:29:15
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback