Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sjuker

Var hemma från skolan igår för att jag inte mådde bra. Svettades och frös om varannat så jag trodde jag skulle bli galen. Låg och sov och tittade på tv hela dagen och orkade inte ens sitta vid datorn. Då är man sjuk. Fick bara i mig lite nyponsoppa till frukost och några tuggor kräm sedan inget mer under dagen. Lagade makaroner och köttbullar för jag var så hungrig så jag visste inte vad jag skulle ta vägen men när jag skulle äta blev jag illamående och fick inte i mig någonting.

Magen har sagt till mig inatt att den var hungrig och jag var utsvullten när jag vaknade. Mådde bra så jag planerade att gå till skolan. Gjorde i ordning kräm och precis när den var klar så mådde jag så illa att jag var nära på att spy. Hade jag inte lagt mig på soffan så hade jag garanterat gjort det. Ville inte riskera någonting utan stannade hemma.
Vid lunch var jag vrålhungrig och lagade hamburgare till mig själv. Fick i mig hela och det var nog det godaste på länge kändes det som! Min mage blev skapligt glad.

Nu mår jag prima och jag ska banne mig till skolan i morgon har jag bestämt mig för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback