Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pulkaåkning!

Det var kämpigt i morse för att komma upp ur sängen. Helst av allt hade jag legat kvar och somnat om. Men det var bara att stiga upp för att vara i stallet halv åtta och ha stalltjänst. Det gick snabbt och på en timme hade vi mockat alla boxar och var nästan klara!

Red min bebis som jag inte ridit på 2 veckor och det var helt underbart. Solen lyste, 2 grader ute och pigga hästar! Men han skötte sig super bra!
Fick skjuts till Sarah när vi lunchat hästarna. Maten var klar så det var bara att sätta sig och äta. Tur det jag som var vrålhungrig.

Efter maten gick vi ut och åkte pulka i backen bakom stallet. Jag åkte med Tilde och det gick undan! Stora snövallar på kanterna om banan. Såklart ska vi åka upp på den så vi flyger och jag slå i foten i en snöklump och stukar den! Bra jobbat Erika! Gör ganska ont kan jag säga!

Ska vara barmvakt åt Tilde ikväll och jag kommer vara helt död efter en stalltjänstdag, men det är det värt. Ska till stallet om en timme och ta in alla pållar igen!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha men det är ju alltid en fördel ;)

2011-01-29 @ 23:28:44
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: men tack så jättemkt vad glad jag blir!:)

2011-01-30 @ 20:37:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback