Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pluggapluggaplugga

Gud vad duktig jag är som kommer hem på en gång efter jag slutat skolan för att plugga och så somnar jag!!??? Där rök flera värdefulla pluggtimmar som jag behövt. Har suttit och pluggat i några timmar nu men jag har verkligen inte koll på spanskaprovet. Hur mycket nya saker som helst man ska kunna. Alla ord snurrar runt i min skalle så jag tyckte att det var behövligt med en paus. Har håltimme innan provet i morgon så det är väl bara att sätta sig och plugga in i det sista då! Men det är väl som alltid, att jag kan mer än vad jag tror. Får väl hoppas det iaf!


Kommentarer
Postat av: Katrin

sv; Ja eller hur, bara att se framåt! Allt går ju så fort på vårterminen!:)

vad fin du är i håret flicka, alldeles nyklippt eller? :)

2011-01-13 @ 09:26:54
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback