Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyårslöften!

Då var det nytt år, nya möljigheter, nytt liv!
Det här året ska bli bättre än förra året.
Har några nyårslöften som jag ska försöka hålla! Det kommer bli svårt men jag ska klara det!

Äta godis, chips och allt snacks bara på lördagar. Även bara dricka läsk då och äta fikabröd. Undantag vid speciella tillfällen, t.ex kalas.
Jag är expert på att äta fikabröd om jag inte får äta godis, chips och sånt. Det är ju ungefär lika illa.
Nej nu ska jag bli nyttigare!

Ska ta tag i träningen igen. Tränade ju en månad när jag köpte gymkort. När det gick ut så blev det inge mer... Synd när jag tyckte det var kul att träna! Nu ska jag köpa ett nytt gymkort och börja träna! Ska även gå på tantgympan på måndagar!

I och med att jag ska börja träna igen så vill jag gå ner i vikt och bli smalare. Helst vill jag gå ner 10 kg men jag vet inte om jag klarar det! Ska åtminstone gå ner 5 kg och jag hoppas på att det blir mer och tillslut kan vara uppe i 10 kg. Ska göra mitt bästa!

Jag ska ta tag i skolan! Första terminen i ettan har varit sämst. Jag har underpresterat hur mycket som helst, för att jag vet att jag kan så mycket bättre! Nu ska det bli ändrig på det här. Jag ska planera bättre och inte sitta och plugga dagen före. Jag ska göra det bästa jag kan i alla ämnen!
Har massa rester att göra när jag kommer tillbaka till skolan. Har även ett stort spanskaprov två dagar efter vi börjat skolan igen. Det kommer bli tufft och jävligt jobbigt. Men jag ska göra allt för att klara det!

Har ni några nyårslöften? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback