Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lugn dag!

Skrev nyss ett inlägg men jag loggades ut när jag skulle publicera det så allt försvann. Får väl skriva om nu!
Var som sagt och tittade på hannahoppningen idag. Ganska skönt att sitta och titta på när alla andra rider. Nyttigt om inte annat. Trevligt att träffa Mikkiz också för det var inte igår. Har saknat henne rätt mycket!

Efter hannahoppningen var jag med på div 1 mötet för både hoppning och dressyr. Delade mina tankar och lyssnade på alla andras. Tyckte det var nyttigt och intressant även om jag inte ska delta i något av lagen. Men jag följer väl troligen med på några omgångar och tittar! Kom fram till många bra saker, gäller bara att genomföra dom nu. Men några saker ska man väl klara av :)

Tim var på hugget idag, fast det är han väl nästan alltid när det är hoppning. Så lite sugen blev jag allt. Har inte hoppat på länge nu! Men om min och Olivias plan gå i verket så står det inte på förän vi syns på tävlingsbanan igen. Galet sugen! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Åh fin häst!



SV: Tack så himla mycket!

2011-01-23 @ 10:48:46
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :):)

2011-01-23 @ 13:38:08
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback