Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Långpromenad

Kom hem för en timme sedan. Då hade jag varit ute och gått med hunden och kusin i två timmar. Tog extra lång tid då vi busade med hunden hälften av vägen. Hunden var galen och tyckte det var superkul att vara ute! Jag lyckades ramla också. Första gången för i år, haha. När jag väl låg där på marken så fick jag en hund på mig! Tog ett tag innan jag kom upp.
Synd att vi inte hade någon kamera med för det hade blivit underbart fina bilder på hunden i snön!

Hunden är trött och ligger så fint i sin korg och sover. Jag sitter här och tänker på mat. Galet hungrig, så jag antar att jag måste lyfta på rumpan och gå och laga någon mat. För maten serverar sig inte själv. Eller?

Känner redan nu hur träningsvärken smyger sig på också. Underbart!

Kommentarer
Postat av: bella

jag har inte gjort så mycket, själv_+ :D

2011-01-05 @ 18:48:57
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback