Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kickboxning nästa!

Linnéa och Jennifer övertalade mig att följa med på kickboxning och det ska faktiskt bli kul. Har ju inte tränat på en vecka så det blir skönt att träna igen. Ska försöka köpa gymkort veckan som kommer för då får jag massor med pengar! Hela min jullön sedan har jag ju nyss fått studiebidraget.

Har suttit och tittat på massa hästsaker jag vill ha nu på förmiddagen och drömt mig bort. Älskar att sitta och titta på saker man vill ha och bara sitta och önska. Fyller ju snart år, om lite mer än en månad så får hoppas jag får några av dom saker jag önskar mig. Fast funderar på att önska mig mest pengar så jag kan köpa vad jag vill själv. Men jag vet inte. Får se hur det blir!

Sedan fick ju spanskaläxa att vi skulle blogga tre inlägg på spanska. Har bara gjort ett inlägg än så länge och håller på med mitt andra. Galet svårt! Men det får bli som det blir!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ska du säga ;*

2011-01-23 @ 16:00:32
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: Katrin

sv; Ja det skulle verkligen vara jätteroligt! Vi får planera mera längre fram :D



haha oj, blogga på spanska kan inte vara det lättaste, men ändå roligare än ett grammatikprov;)

2011-01-23 @ 18:44:03
URL: http://kattty.blogg.se/
Postat av: Anonym

av: tack desamma! :)

2011-01-23 @ 19:13:56
URL: http://borntoloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback