Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hannahoppning

Trodde jag försovit mig i morse när jag tittade på klockan i morse när den ringde. Men sedan insåg jag att det var helg, ganska skönt!

Drar med mig Mikkiz till stallet nu för att titta på hannahoppningen. Länge sedan jag träffade henne så det ska bli kul!
Måste fixa mig nu innan skjutsen kommer och hämtar mig :)

Kommentarer
Postat av: JoelSv

Nu ligger min nya låt ute på bloggen! :)

Lyssna gärna och kom med förslag på en titel!

:D

2011-01-22 @ 16:54:54
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback