Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Gympa!

Har varit galet trött i skolan idag och nästan somnat på lektionerna. Fick en sån roooolig uppgift på spanskan idag. Vi fick skapa en blogg och så ska vi skriva tre inlägg tills på måndag. Hur hade vår lärare tänkt att det skulle gå? Jag är verkligen inte bra på att skriva på spanska, men det är väl bara att ge det ett försök!

Fick sluta tidigare från samhällskunskapen idag vilket var skönt för annars hade jag nog somnat! Halkade upp på stan och köpte träningskort och sedan gick jag hem till mamma. Åt mat och försökte plugga till idrottsprovet i morgon men det gick inte så bra. Fick massage av mamma och det var verkligen behövligt!

Var på tantgympa nu på kvällen med Linnéa och Jennifer. Inte alls motiverad när jag var (är) så trött. Men jag kämpade mig igenom träningspasset och det märktes att det var länge sedan jag tränade. Helt död efter fem minuter och på slutet fick jag nästan kramp i magen! Men det ska kännas att man tränat och det vill jag lova att det gör. Ännu värre blir det i morgon!

Ska väl försöka plugga lite till idrottsprovet i morgon eftersom jag inte kan någonting!


Kommentarer
Postat av: bella

ahaa okeej, jobbigt -.-

hahaha!

jo det är fint med mig :)

2011-01-17 @ 23:45:09
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Katrin

sv; Ja helt klart!! Vi får planera in det framåt våren kanske?:D

jamen gud så bra!=D

2011-01-18 @ 10:09:06
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback