Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God morgon!

Här sitter jag och äter frukost, risifrutti ♥ Underbart gott!
Har även lyckats dra upp pappa ur sängen också då han måste köra mig till stallet. Jag är grymt sugen på att träna för det var ett bra tag sen jag gjorde det ordentligt. Nu tränar vi två och två så då får man mycket hjälp också så jag hoppas det går bra. Tösen har fått ett nytt bett så hon ska tydligen gå bättre med det. Har inte testat att ridit med det än, så det blir första gången idag och jag hoppas det stämmer!

Ska gå och borsta tänderna och packa ihop mina saker så vi kommer iväg någon gång!
Blir nog i stallet mesta delen av dagen då min ridlärare ska köra hem mig och Tösen sen eftersom Tösen står på hennes gård. Men det blir efter lunch. Så får se när jag skriver igen :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott med risifrutti :D

2011-01-07 @ 12:04:01
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Joel Lindblad

OMG 2 timmar :O?

hur orkar du människa !!

2011-01-07 @ 13:50:02
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad
Postat av: O L I V I A

Hoppas du har en bra fredag ! :)

2011-01-07 @ 14:18:12
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback