Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fredagsmys!

Då var helgen här och det är skönt att slippa skolan några dagar!
Har ingenting planerat i helgen och det känns som det kommer bli en rätt värdelös helg. Jag vill ut och festa eller göra något kul, men så blir det väl inte! Får väl sitta hemma och häcka hela helgen och ruttna bort. Kul!
Ska iaf till stallet i morgon en sväng och titta på minneshoppningen. Var meningen jag skulle vara med men slutade med att jag inte hade någon häst, så det blir lite svårt då. Får väl stå över den här gången fast jag tror jag varit med 4 eller 5 år i rad!

Ikväll ska jag äta tacos! Blev sugen på det när jag var i stallet, haha. Galet länge sedan jag åt det så det ska bli gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback