Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första skoldagen

Var inte alls så trött i morse som jag trodde att jag skulle vara. Kom till och med upp i tid för en gångs skull! Hann äta frukost och fixa mig i lugn och ro. Borde verkligen komma upp samma tid varenda morgon!

Skoldagen var väl varit helt okej. Har saknat mina brudar i klassen :* Grymt skönt att få träffa dom igen! Rätt mycket att prata om.

Förstår egentligen inte varför jag sitter här. Har ett stort spanskaprov på torsdag. Har jag pluggat? Nej just det. Lika bra att sätta igång om provet ska gå bra!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-01-12 @ 13:02:20
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback