Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dream

Hatar den där känslan när man vaknar upp ur en underbar dröm och inser att det just bara var en dröm. Precis så var det i morse när jag vaknade. Inte går det att somna om och fortsätt drömma heller. Blev faktiskt nästan lite besviken och ledsen över att det inte var verklighet. Mina drömmar brukar inte slå in så skulle inte tro att den här gör det heller. Men det kan väl ske under så vi får hoppas på det.
Jag vill så gärna!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: den finns på apotek :D

2011-01-15 @ 17:28:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Olivia

jaha och nu vill jag veta här ;)

2011-01-16 @ 00:17:11
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback