Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Cause that's who I am

Jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu

På teven säger dom att kärlek finns runt omkring oss
och astronauterna kan känna det långt bort
Men kärlek har svikit mig allt för många gånger
och jag vill ha dig

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt

Och när du ser på mig
Är det knappt jag minns ett enda öknamn de kallade mig
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback