Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ansiktsbehandling

Tycker dagen har rullat på ganska snabbt även fast vi haft långa och tråkiga lektioner idag!
Efter skolan var jag på ansiktsbehandlig och jag kan inte påstå att det var skönt i början. Fick någon syra i ansiktet och det sved som bara den. Nästan en tia på en skala från 1-10! Men sen blev det skönare åt ansiktet och jag känner mig nästan som en ny människa nu!

Skyndade mig hem efter behandlingen, bytte om till träningskläder och åkte upp till gympan. Lika jobbigt som vanligt och jag kommer nog ha mest träningsvärk i rumpan i morgon, haha! Men känns så skönt efter ett jobbigt träningspass och jag tycker nästan jag är piggare efteråt!


Kommentarer
Postat av: Katrin

sv; Okej, kickboxning verkar ju faktiskt väldigt roligt, och så är det väl bra träning för hela kroppen?:) vad är push för nånting? Tycker att om jag hälsar på dig nån gång framöver så får du ta med mig på nån såndär träning bara för kul!:D



vad skönt det lät med en anskiktsbehandling, även om den där kanske inte var den härligaste;)

2011-02-02 @ 19:24:18
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback