Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Monday

Äntligen var denna hemska måndag över! Två jobbiga redovisningar i skolan är nu äntligen gjorda och det är bara tre prov och en eller två inlämingar kvar. Kämpa på!

Försökte hjälpa min syster med engelskaläxan när jag kom hem ifrån skolan. Hon skulle leta på någon engelsk låt och översätta den. Det var länge sedan jag skrek så mycket åt min syster. Tyckte mest hon var efterbliven och inte fattade någonting. Fast så kanske jag också var i den åldern?! Jaja, vi lyckades tillslut göra klart läxan!

Kände att jag behövde avreagera mig lite efter läxläsandet så det var skönt att gå på ett gympapass! Precis det jag behövde.
Gjorde en smoothie som blev supergod så nu är jag mätt i magen. Ska hoppa in i duschen strax sedan ska jag sova! Skönt.



Kommentarer
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv, härligt att höra, jo det är bara bra med mig med! :)

2011-02-21 @ 23:35:20
URL: http://majablidstal.blogg.se/
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; jo tack det är bara bra med mig med ! :)

2011-02-22 @ 21:39:50
URL: http://majablidstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback