Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tränat

Helt slut efter ett jobbigt gympapass! Drog med mig Jenny idag så hon fick känna på hur jobbigt det var och det tror jag hon tyckte ;) Hon såg då rätt död ut efteråt!

Gick lite bättre att träna idag när jag inte hade ont i ryggen. Gick nämligen till faster efter skolan och fick massage. Helt underbart att ha en faster som är massör och kunna få gratis massage när man vill.
Dock var det inte så skönt att bli masserad idag då det mesta inte var där det skulle i ryggen. Men blev lite bättre på slutet!

Ska ta och duscha nu och sedan ska jag lägga mig och läsa!


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okejokej! :) Jag ska åka och träna lite tänkte jag ;) Har ni fått något härligt vårväder än? :D

2011-02-08 @ 14:33:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: jennYYYYY

det är lugnt jag dog, nu har träningsverken kommit :(

2011-02-08 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback