Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tränat x2

Blev ett träningspass på gymmet efter skolan med Jenny och Elinor. Gymmade på idrotten igår så det kändes idag att jag hade lite träningsvärk! Men körde på ändå och det blev mest armarna som blev tränade idag! Mina armar kändes som spagetti när jag tränat klart.

Hade ingenting för mig efter gymmet så jag gick till pappas jobb och satte mig där och pluggade i någon timme. Så nu är pluggandet nästan avklarat och jag behöver inte plugga så mycket mer i helgen, skönt!

När klockan närmade sig fem kom Jennifer och mötte upp mig så gick vi tillsammans till gympan och körde ett pass! Körde hårdare än vanligt och vilken känsla efteråt. Känner redan skillnad på träningen. Förut klarade jag inte ens att göra en armhävning men nu klarar jag av flera stycken efter varandra. Det går framåt vilket är kul!

Nu har jag gjort mig förtjänt av lite slapp på soffan resten av kvällen. Borde städa rummet också, får se om jag orkar göra det idag eller om det blir i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: olivia

sv: JÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSS SÅSÅSÅÅKLARRT :D:D:D:D

Det är okej att spåra ur!

2011-02-04 @ 22:20:45
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback