Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Gårdagen!

Hade fullt upp igår så jag hann inte sitta vid datorn något!
Det var bara 13 grader inne när jag kom hem igår. Enda stället som var varmt var badrummet så där la jag mig och pluggade. Vet att jag är normal ;) Jag frös då inte iaf!
Sedan åkte jag till stallet och hoppade på världens bästa Tim. Det var bara jag och Josefin som red så vi fick hoppa rätt mycket och högt. Hoppade 1.10 och det är det högsta jag hoppat med bebis. Kändes inte ens högt!
Tog extra lång tid att fodra alla hästar eftersom vi bara var två men fick hjälp av pappa oh mina syskon så det relativt snabbt ändå!
Åkte till faster på kalas när vi var klara i stallet och var där en snabbis. Sedan åkte vi hem och jag pluggade lite mer innan jag hoppade in i duschen för att sen gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback