Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dressyrträning

Träningen idag gick inte bättre än igår, utan det gick lika dåligt!
Envis ponny och dålig ryttare med inget tålamod. Kan ju inte bli annat än dåligt. Gör ju inte saken bättre att han är stel som jag vet inte vad i vänstersida. Tyckte vi mest hade dragkamp.
Var ganska sur när jag ridit klart och sa inte mycket till någon.
Tycker vi glömmer den här träningen och siktar fram emot nästa istället. Karin sa att Tim gick som en gammal pensionär och det kan jag nog hålla med om!

Var även och hämtade ut mitt vita dressyrschabrak idag. Sååååå grymt snyggt!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja det var ju synd.. :(

Men passa på och köp ett till? haha ;)

2011-02-03 @ 17:14:29
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback