Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dressyrträning för Annika!

Tösen är fortfarande halt och eftersom Anna har en fast plats för Annikas dressyrträningar så fick jag ta hennes tid. Så jag och Tim red ett jobbigt dressyrpass! Nyttigt att rida för någon annan instruktör också.
Träningen gick väl inte allt för bra. Tim var envis och stel som bara den i vänster sida. Gick bra att rakställa honom i vänstervarv men skulle man ställa åt vänster gick det inte alls och vi hade dragkamp. Gick lite bättre i högervarv.
Annika tyckte våra fattningar var superbra. Vi hade samma tempo och fart före fattningen och efter fattningen. Dom var till och med bättre än privathästarnas sa hon så det var roligt att höra!
Tim var då svettig efteråt. Det såg ut som man hade varit ute och ridit i regnväder. Han var helblöt och fick sig en skön dusch! :)

Ska dressyrträna för Björkis i morgon också så jag hoppas att dagens ridpass gör så att morgondagens ridpass blir ännu bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback