Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen lov :D

Hade bara två lektioner idag och vi började dagen med svenskaprov. Tyckte inte jag kunde någonting men jag svarade faktiskt så nästan allt, så jag tror det gick rätt bra iaf. Fick veta hur det gick på datakunskap och företagsekonomiprovet som vi gjorde i onsdags. Jag fick MVG på båda proven och det gjorde verkligen min dag! Bara för att skryta lite så gjorde det ju ingenting heller att jag hade det bästa resultatet i klassen på företagsekonomin :D

Jag och Jennt var hurtiga efter skolan och simmade 1 km på 40 min. Bastade efter det och det var riktigt skönt. Gick hem till mamma efter det och fixade i ordning mig och sedan åkte vi till Falun för att fixa med bröllopsklänningar.
Har även käkat årets första pizza och det satt riktigt fint i magen ;)

I morgon är det klubbtävling i Hamre som jag ska vara med på. Ska hoppa 90 cm på Tim och jag hoppas på att jag får en bra känsla och att vi får till en bra runda! Ska bli kul att tävla igen. Även fast det mest bara känns som träning när det är på klubben. Men skoj ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback