Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen fredag

Fredag igen och nu är det bara en vecka kvar sen är det lov! Bara 12 dagar kvar till jag fyller år, hih :D
Känns som att den här helgen kommer bli en plugg helg. Eller jag måste snarare plugga om jag ska palla med nästa vecka i skolan. Men blir säkert så jag sitter på söndag kväll och råpluggar.
Har två redovisningar nästa vecka, tre prov och två inlämningsuppgifter också tror jag. Är det lärarna som är bra på att planera eller? Fattar inte varför allt ska komma veckan före lovet som en jättebomb när det varit hur lungt som helst veckorna innan. Lite bättre planering? Ja, tack!

Gick och gymmade efter skolan med Jenny (och Elinor). Blev armträning som vanligt på fredagar. Jag klarade 10x2 på bänkpress sedan gjorde jag 7,3 och 5. Riktigt stolt över mig själv att jag klarade 35 st sammanlagt. Det tar sig!

Åkte till Malin när jag var klar på gymmet. Satt i soffan och tittade på tv och båda höll på att somna, vilket vi senare gjorde och sov någon timme. Funderade på vad vi skulle äta när vi vaknade och det slutade med att vi åkte hem till mig och lagade mat.
Här sitter vi just nu och kikar på tv. Får se om vi hittar på något skoj sen :)


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så jättemkt vad glad jag blir:)

2011-02-19 @ 10:46:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Elinor

men tack så jääävla mycket att jag fick vara i parantesen då!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

2011-02-20 @ 10:56:48
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback