Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Annikaträning

Fick ta Annas träningstid i dag med då tösen fortfarande är halt. Hoppas hon blir bra snart så hon slipper åka till vetrinären!
Träningen idag gick lite bättre än förra gången. Idag fick jag till traven i båda varven men det var värre med galoppen i vänstervarv. Men det är bara att kämpa vidare med den där vänstersidan för det kan ju bara bli bättre! Annika tyckte iaf att jag hade prydlig sits och red mjukt och fint. Men att ibland kan jag våga gå på mer och rida ännu mer. Får ofta höra att jag ska våga ta tag lite mer och inte vara så feg, haha. Men det är väl också bara att jobba vidare på så det tillslut någon gång kan bli bra!


Bästa du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback