Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ridskoleavslutning

Jag och Linnéa var lika sega på att gå upp i morse! Vi tog oss upp tillslut och då var det bara att fixa i ordning sig och åka till stallet. Hade saknat min "lilla" prins så det var härligt att få mysa lite med honom. Dock hade han mycket överskottsenergi så det blev mer trav på stället än skritt. Det tyckte han var jobbigt, men hade han lyssnat på mig så hade det inte varit så jobbigt. Knäpphäst! Ser fram emot att ta hand om honom i 4 månader :D

Olivia kom och hämtade mig och vi åkte till hamre nästan på en gång. Det var ridskoleavslutning idag och jag var med och red i två nummer. Började med dressyrkadrilj med dressyrlagen där jag var tjuv. Så snygg var jag! Sedan var jag med och hade galopptävling med US där jag red Sally. Var utklädd till tomte när jag red då!
Fick även dikkidunder championatet för ridskoleekepage med Tim för i år! :D Äntligen!

Nu är jag trött som jag vet inte vad efter att ha ridit tre hästar idag. Blir att sova snart och jobb mellan 12 och 16 i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback