Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

plugg

Var bara på första och sista lektionen idag då jag var hos doktorn med min fot. Ska testa med att ha sula i skorna få se om det blir bättre. Blir det inte det så får jag ta kortisonspruta i foten. Hoppas det blir bra med sula så jag slipper ta spruta!
Sprang även in på kupolen en sväng och bytte några julklappar och köpte en julklapp. Var också in på dollarstore. Så nu är jag snart klar med alla julklappar. Mycket skönt!

Har pluggat i mer än 3 timmar nu på kvällen och jag kommer misslyckas så mycket på provet känner jag. Jag kan ingenting men jag orkar inte anstränga mig så det får gå som det gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback